Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Neuromarketing: the art of sales based on psychology

Thumbnail
Authors
Вихрова, А. С.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Прибыльская, Г. В.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Вихрова, А. С. Neuromarketing: the art of sales based on psychology / А. С. Вихрова ; науч. рук. Г. В. Прибыльская // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 284-286.
Abstract
Neuromarketing – is the study of unconscious human reactions to marketing stimuli with special equipment (scanners, galvanometers, electroencephalography, and others.). The obtained results are the basis for the creation of advertising messages that will be predictably effective. The data that is obtained by neyromarketing specialists, allow you to change a person's thoughts before he realized it and did his position.
Abstract in another language
Нейромаркетинг - это исследование бессознательных реакций человека на маркетинговые стимулы с помощью специального оборудования (сканеры, гальванометры, электроэнцефалография и др.). Полученные результаты являются основой для создания рекламных сообщений, которые будут предсказуемо эффективными. Данные, полученные специалистами нейромаркетинга, позволяют изменить мысли человека, прежде чем он это осознает и сделает свою позицию.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/55817
View/Open
Научный доклад (465.7Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[249]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us