Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Взаимодействие логистики и маркетинга на предприятии

Thumbnail
Authors
Козачёк, К. И.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Зиневич, А. С.
Date
2020
Publisher
БНТУ
Another Title
Logistics and marketing interface in the enterprise
Bibliographic entry
Козачёк, К. И. Взаимодействие логистики и маркетинга на предприятии = Logistics and marketing interface in the enterprise / К. И. Козачёк ; науч. рук. А. С. Зиневич // Развитие логистики и управления цепями поставок [Электронный ресурс] : материалы I Республиканской научно-практической студенческой конференции в Белорусском национальном техническом университете (в рамках Международного молодежного форума «Креатив и инновации’ 2020») / Белорусский национальный технический университет, Автотракторный факультет ; редкол.: Д. В. Капский, Р. Б. Ивуть ; сост. П. И. Лапковская. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 32-35.
Abstract
Цель исследования – определить сходства и различия концепций маркетинга и логистики, а также найти преимущества в их взаимодействии. В результате определено, что взаимосвязь и взаимодействие отделов маркетинга и логистики могут положительно отразиться на экономических показателях предприятия.
Abstract in another language
The study’s aim includes the identification of similarities and differences in the marketing and logistics concepts and the search of the advantages in their interaction. As a result, the interaction of marketing and logistics departments is shown to have a positive impact on the economic performance of an enterprise.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/87083
View/Open
32-35.pdf (344.5Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[79]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us