Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Расширение географии поставок продукции экспортоориентированного предприятия

Thumbnail
Authors
Дубейко, В. С.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Банзекуливахо, М. Ж.
Date
2020
Publisher
БНТУ
Another Title
The expansion of the geography of supplies of products of the export-oriented enterprise
Bibliographic entry
Дубейко, В. С. Расширение географии поставок продукции экспортоориентированного предприятия = The expansion of the geography of supplies of products of the export-oriented enterprise / В. С. Дубейко ; науч. рук. М. Ж. Банзекуливахо // Развитие логистики и управления цепями поставок [Электронный ресурс] : материалы I Республиканской научно-практической студенческой конференции в Белорусском национальном техническом университете (в рамках Международного молодежного форума «Креатив и инновации’ 2020») / Белорусский национальный технический университет, Автотракторный факультет ; редкол.: Д. В. Капский, Р. Б. Ивуть ; сост. П. И. Лапковская. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 101-104.
Abstract
Изучена возможность привлечения дополнительных оптовых посредников для успешного продвижения продукции предприятия на внешний рынок и расширения географии экспорта. Проведена оценка возможных посредников, в результате чего выявлена степень сотрудничества с ними для увеличения объѐма поставок продукции предприятия на внешний рынок.
Abstract in another language
The possibility of attracting additional wholesale intermediaries for the successful promotion of the enterprise's products to the foreign market and expansion of the export geography was studied. An assessment of possible intermediaries was carried out, as a result of which the degree of cooperation with them to increase the volume of supplies of the company's products to the foreign market was revealed.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/87043
View/Open
101-104.pdf (349.8Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[79]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us