The role of advertising in people's lives. Comparison of Belarusian and foreign advertising
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2022Publisher
Bibliographic entry
Сырыцкая, А. Ю. The role of advertising in people's lives. Comparison of Belarusian and foreign advertising / А. Ю. Сырыцкая ; науч. рук. Е. Н. Лазарева // Материалы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства 78-й студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», Минск, 10-19 мая 2022 г. [Электронный ресурс] / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 230-232.
Abstract
В данной статье рассмотрено отношение людей к рекламе:
восприятие рекламы в современном мире. Не выезжая из страны, мы
можем увидеть примеры продвижения товаров в других странах. На основе этого в этой статье сравнивается подача рекламы в Республике Беларусь и в зарубежных странах.
Abstract in another language
This article deals with the attitude of people to advertising: the
perception of advertising in the modern world. Without leaving the country, we
can see examples of product promotion in other countries. Based on this, this
article compares the presentation of advertising in the Republic of Belarus and
in foreign countries.