Show simple item record

dc.contributor.advisorЛазарева, Е. Н.ru
dc.contributor.authorСырыцкая, А. Ю.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2022-07-26T12:17:54Z
dc.date.available2022-07-26T12:17:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСырыцкая, А. Ю. The role of advertising in people's lives. Comparison of Belarusian and foreign advertising / А. Ю. Сырыцкая ; науч. рук. Е. Н. Лазарева // Материалы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства 78-й студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», Минск, 10-19 мая 2022 г. [Электронный ресурс] / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 230-232.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/114690
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрено отношение людей к рекламе: восприятие рекламы в современном мире. Не выезжая из страны, мы можем увидеть примеры продвижения товаров в других странах. На основе этого в этой статье сравнивается подача рекламы в Республике Беларусь и в зарубежных странах.ru
dc.language.isoenru
dc.publisherБНТУru
dc.titleThe role of advertising in people's lives. Comparison of Belarusian and foreign advertisingru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationThis article deals with the attitude of people to advertising: the perception of advertising in the modern world. Without leaving the country, we can see examples of product promotion in other countries. Based on this, this article compares the presentation of advertising in the Republic of Belarus and in foreign countries.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record