Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing"

Thumbnail
Authors
Юрьев, Г. Я.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Сорокина, A. И.
Date
2020
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Юрьев, Г. Я. Marketing policy in conditions of universal isolation or "insulating marketing" / Г. Я. Юрьев ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 364.
Abstract
This article deals with the current issue of organization management and promotion of goods in conditions of general isolation with the help of tools of the complex "insulation marketing." The main problems of application, peculiarities of implementation, as well as the new concept of "insulation marketing" (as part of the complex of "anti-crisis marketing") have been studied, as well as the relevance and benefits of implementation have been proved.
Abstract in another language
В данной статье рассмотрен актуальный вопрос управления организацией и продвижение товара в условиях всеобщей изоляции с помощью инструментов комплекса "изоляционный маркетинг". Исследованы основные области применения, особенности внедрения, а также выделено новое понятие "изоляционный маркетинг", (как часть комплекса "антикризисного маркетинга") а также доказана актуальность и польза от внедрения.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/80402
View/Open
364.pdf (247.7Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[265]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us