Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2020
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ATL, BTL, TTL marketing

Thumbnail
Authors
Фурс, М. А.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Попова, И. А.
Date
2020
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Фурс, М. А. ATL, BTL, TTL marketing / М. А. Фурс ; науч. рук. И. А. Попова // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 354-356.
Abstract
The traditional separation of ATL and BTL advertising has been used for years. However, this established unit lost its original meaning a bit due to changes in the markets and the development of new technologies. Over the years, new brand communication strategies with customers have appeared in ATL and BTL. In this regard, difficulties arise in the classification of new methods of communication with consumers. Modern marketing trends indicate the need for more accurate audience reach. Thus, it is worth exploring the current meaning and relevance of the terms ATL, BTL and TTL [1].
Abstract in another language
Традиционное разделение передачи рекламного сообщения на ATL и BTL использовалось годами. Однако это установившееся подразделение немного утратило свой первоначальный смысл в связи с изменениями на рынках и развитием новых технологий. На протяжении многих лет в ATL и BTL появлялись новые стратегии коммуникации бренда с клиентами. В связи с этим возникают трудности при классификации новых методов общения с потребителями. Современные маркетинговые тенденции указывают на необходимость все более точного охвата аудитории. Таким образом, стоит изучить современное значение и актуальность терминов ATL, BTL и TTL [1].
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/80395
View/Open
354-356.pdf (405.4Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[265]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us