Show simple item record

dc.contributor.advisorСвиридович, С. В.
dc.contributor.authorГовядкова, А. А.
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2019-07-31T05:06:55Z
dc.date.available2019-07-31T05:06:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГовядкова, А. А. Имиджелогия: роль имиджа в туристическом бизнесе / А. А. Говядкова ; науч. рук. С. В. Свиридович // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 15-16.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/55301
dc.description.abstractВ процессе формирования бизнеса любая кампания задумывается над созданием определенного имиджа, которому будет соответствовать на протяжении всей своей деятельности. Имидж – это, чаще всего, положительный образ кампании, личности или организации. Роль имиджа в туристическом бизнесе необычайно важна в связи с огромной конкуренцией. Любой образ начинается с названия и товарного знака, туристическая фирма не исключение.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleИмиджелогия: роль имиджа в туристическом бизнесеru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationIn the process of forming a business, any campaign thinks about creating a certain image that will be consistent throughout its activities. Image is most often a positive image of a campaign, individual or organization. The role of image in the tourism business is extremely important due to the huge competition. Any image begins with the name and trademark, a travel company is no exception. It is the name that is the calling card of the campaign, for it’s not for nothing that it says: “as you call a ship, so it will sail”. This article discusses the role, functions, essence, and also features of the image in the tourism business.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record