Стратегический альянс как инструмент выхода ОАО «Белшина» на перспективные сегменты китайского шинного рынка
Bibliographic entry
Лаходынова, Е. А. Стратегический альянс как инструмент выхода ОАО «Белшина» на перспективные сегменты китайского шинного рынка / Е. А. Лаходынова, О. В. Авгуль // Новые горизонты - 2015 : сборник материалов Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 26–27 ноября 2015 г. – Минск : БНТУ, 2015. – С. 109-111.
Abstract
The results of the study by the authors of contemporary trends of the world tire market are presented. The strategic group of companies, which in the present and in the foreseeable future will determine the nature and content of the competition in the industry, is highlighted. The promising markets for the JSC «Belshina»’s products is indicated. The Russian, Indian and
Chinese companies, with which the Company is advisable to create strategic coalitions to participate in the South, East and South-East Asia tire market partition and re-partition are identified.