Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Потребительское поведение в условиях омниканального маркетинга: как цифровые технологии меняют путь клиента

Thumbnail
Authors
Атоян, Н. А.
Шабан, А. П.
Date
2025
Publisher
БНТУ
Another Title
Consumer behavior in the context of omnichannel marketing: how digital technologies transform the customer journey
Bibliographic entry
Атоян, Н. А. Потребительское поведение в условиях омниканального маркетинга: как цифровые технологии меняют путь клиента = Consumer behavior in the context of omnichannel marketing: how digital technologies transform the customer journey / Н. А. Атоян, А. П. Шабан // Инженерная экономика : сборник материалов 81-й студенческой научно-технической конференции, секция «Инженерная экономика», 07-08 мая 2025 г. / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.), С. И. Адаменкова, Л. В. Бутор [и др.] ; сост.: Т. А. Сахнович, О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2025. – С. 99-106.
Abstract
Статья анализирует влияние омниканального маркетинга на потребительское поведение в условиях цифровой трансформации. Исследуется, как интеграция каналов и технологии (мобильные приложения, аналитика данных) меняют путь клиента и повышают ожидания персонализации. На основе кейсов выявлены тренды лояльности и предложены рекомендации для бизнеса.
Abstract in another language
The article examines the impact of omnichannel marketing on consumer behavior amid digital transformation. It explores how channel integration and technologies (mobile apps, data analytics) reshape the customer journey and heighten expectations for personalization. Based on case studies, loyalty trends are identified, and recommendations for businesses are provided.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/158445
View/Open
99-106.pdf (514.6Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[88]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us