Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2023
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Development of successful brands in the global economy

Thumbnail
Authors
Козловская, М. С.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Буланова, Н. П.
Date
2023
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Козловская, М. С. Development of successful brands in the global economy / М. С. Козловская ; науч. рук. Н. П. Буланова // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2023», 14–27 апреля 2023 года / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2023. – С. 147-149.
Abstract
В данной статье рассматриваются вопросы развития брендов в мировой экономике. Создание успешных брендов – важный фактор развития любой отрасли. В то время, когда конкуренция растет, а глобальный рынок расширяется, бренды должны уметь адаптироваться к инновациям и вести компанию вперед. Изучение влияния брендов на экономику способствует ее развитию в различных сферах, повышает спрос на продукцию, бренды сохраняют свою идентичность и это приносит прибыль государству и частному бизнесу.
Abstract in another language
This paper considers the issues of development of brands in the global economy. Creation of successful brands is an important factor in any industry development. At a time when competition is growing and the global market is expanding, brands must be able to adapt to innovation and lead the company forward. The study of the influence of brands on the economy contributes to its development in various fields, increases the demand for products, brands retain their identity and this brings profit to the state and private business.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/130464
View/Open
147-149.pdf (166.9Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[99]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us