Does the transition of the textile industry to online save from crises?
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2022Publisher
Bibliographic entry
Любич, Д. М. Does the transition of the textile industry to online save from crises? / Д. М. Любич, Д. В. Письменная ; науч. рук. Б. А. Железко // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», 19-26 апреля 2022 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 145-147.
Abstract
Целью статьи является проведение анализа перехода бизнеса в онлайн и понимание, почему онлайн бизнес в текстиле недооценен. Новизна статьи заключается в том, что кризисные ситуации в мире ослабили возможность бизнеса зарабатывать в оффлайн. Актуальность проблемы заключается в том, что, работая в сфере онлайн маркетинга, удалось выявить тенденцию бизнеса игнорировать преимущества перехода в онлайн для получения дополнительного источника дохода.
Abstract in another language
The purpose of the article is to analyze the transition of business to online and understand why online business in textiles is underestimated. The novelty of the article lies in the fact that the crisis situations in the world over the past few years have weakened the ability of a business to earn money offline. The relevance of the problem lies in the fact that, while working in the field of online marketing, it was possible to identify a tendency for businesses to ignore the benefits of moving online to receive an additional source of income.