Фірмовы стыль і яго роля ва ўнутранай цэласнасці кампаніі
Bibliographic entry
Зайкова, С. А. Фірмовы стыль і яго роля ва ўнутранай цэласнасці кампаніі / С. А. Зайкова ; науч. рук. А. А. Лузан // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», 19-26 апреля 2022 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 136-137.
Abstract
Многія буйныя кампаніі і агенцтвы захопленыя размовамі аб тым, як самавіты фірмовы стыль прыцягвае спажыўцоў. На гэта есць важкая прычына – гэта праўда, але, магчыма, хтосьці недаацэньвае важнасць моцнай карпаратыўнай ідэнтычнасці як унутранага аспекту кампаніі.
Abstract in another language
Many large companies and agencies are passionate about talking about how solid corporate identity attracts consumers. There is a good reason for this - it is true, but perhaps someone underestimates the importance of a strong corporate identity as an internal aspect of the company.