Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2022
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

National language and symbols in advertising as a means to enhance customers’ loyalty

Thumbnail
Authors
Букель, А. А.
Козлова, Н. В.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Буланова, Н. П.
Date
2022
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Букель, А. А. National language and symbols in advertising as a means to enhance customers’ loyalty / А. А. Букель, Н. В. Козлова ; науч. рук. Н. П. Буланова // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2022», 19-26 апреля 2022 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 122-124.
Abstract
Использование национальной символики в рекламе является методом маркетингового продвижения продукции. Размещение национальных символов в рекламе и на упаковке продукта помогает показать принадлежность к определенной стране, способствует повышению лояльности потребителей. Покупатели доверяют местным производителям и выделяют национальную продукцию среди аналогов. Национальный бренд имеет большой потенциал продвижения на рынке и развития экономики страны.
Abstract in another language
The use of national symbols in advertising is considered as a method of marketing promotion of products. The placement of national symbols in advertising and on product packaging helps to show belonging to a certain country and helps to increase consumers’ loyalty. Buyers trust local producers and distinguish national products from similar ones. The national brand has a great potential for being promoted in the market of the country.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/112905
View/Open
122-124.pdf (324.0Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[83]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us