Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Наука – образованию, производству, экономике
  • Материалы 19-й конференции
  • Машиностроительный факультет
  • Секция «Инженерная экономика»
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Наука – образованию, производству, экономике
  • Материалы 19-й конференции
  • Машиностроительный факультет
  • Секция «Инженерная экономика»
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сравнение подходов к определению понятия клиентоориентированности

Thumbnail
Authors
Пожарицкий, Е. Д.
Date
2022
Publisher
БНТУ
Another Title
Comparison of approaches to defining the concept of customer orientation
Bibliographic entry
Пожарицкий, Е. Д. Сравнение подходов к определению понятия клиентоориентированности = Comparison of approaches to defining the concept of customer orientation / Е. Д. Пожарицкий // Наука – образованию, производству, экономике [Электронный ресурс] : сборник материалов 19-й Международной научно-технической конференции «Наука – образованию, производству, экономике», секция «Инженерная экономика» / Белорусский национальный технический университет, Кафедра «Инженерная экономика» ; редкол.: О. А. Лавренова, А. В. Плясунков, Т. А. Сахнович. – Минск : БНТУ, 2022. – С. 141-146.
Abstract
В статье рассматриваются подходы различных авторов к определению понятия клиентоориентированности. Приводится трактовка определения понятия качества, основанная на общепринятых стандартах. Сравнивается определение понятий «клиентоориентированность» и «качество». Приводится вывод о том, какое определение лучше считать наиболее верным.
Abstract in another language
The article discusses the approaches of various authors to the definition of the concept of customer orientation. The interpretation of the definition of the concept of quality based on generally accepted standards is given. The definition of the concepts of "customer orientation" and "quality" is compared. The conclusion is given about which definition is best considered the most correct.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/110622
View/Open
141-146.pdf (234.9Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[35]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us