Show simple item record

dc.contributor.authorСавіцкая, І. У.ru
dc.contributor.authorСахончык, А. П.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-11-24T12:42:25Z
dc.date.available2021-11-24T12:42:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСавіцкая, І. У. Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі = Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization / І. У. Савіцкая, А. П. Сахончык // Непрерывная система образования «Школа - университет». Инновации и перспективы : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 28-29 октября 2021 г. / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: О. К. Гусев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 234-237.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/107048
dc.description.abstractУ артыкуле раскрываецца паняцце і сутнасць педагагічнай дыягностыкі ў сістэме работы педагога, вызначаны яе мэта і функцыі ў вучэбна-выхаваўчым працэсе, а таксама прынцыпы арганізацыі.ru
dc.language.isoberu
dc.publisherБНТУru
dc.titleПедагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыіru
dc.title.alternativePedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organizationru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationIn the article discovered the concept and essence of pedagogical diagnostics in the teacher’s work system, highlighting its purpose and function in the educational process, as well as the principles of the organization.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record