Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі
Another Title
Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization
Bibliographic entry
Савіцкая, І. У. Педагагічная дыягностыка ў вучэбна-выхаваўчым працэсе: сутнасць, функцыі, прынцыпы арганізацыі = Pedagogical diagnostics in the educational process: essence, function, principles of organization / І. У. Савіцкая, А. П. Сахончык // Непрерывная система образования «Школа - университет». Инновации и перспективы : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 28-29 октября 2021 г. / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: О. К. Гусев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 234-237.
Abstract
У артыкуле раскрываецца паняцце і сутнасць педагагічнай дыягностыкі ў сістэме работы педагога, вызначаны яе мэта і функцыі ў вучэбна-выхаваўчым працэсе, а таксама прынцыпы арганізацыі.
Abstract in another language
In the article discovered the concept and essence of pedagogical diagnostics in the teacher’s work system, highlighting its purpose and function in the educational process, as well as the principles of the organization.