Вучэбны рысунак, як фактар псіхічнай дзейнасці
Bibliographic entry
Барбарчык, М. І. Вучэбны рысунак, як фактар псіхічнай дзейнасці / М. І. Барбарчык // Инновационные технологии и образование : международная научно-практическая конференция, 29-30 апреля 2021 г. : в 2 ч. / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: А. М. Маляревич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2021. – Ч. 1. – С. 236-240.
Abstract
Разгляюдаюцца псіхалагічныя фактары і іх роля ў забеспячэнні якаснага навучання рысунка. Адлюстравана неабходнасць фарміравання ў студэнтаў не толькі прафесійнай кампетэнцыі, але і развіцце ў іх псіхічных уласцівасцей, здольных палепшыць адукацыйны працэс.