Show simple item record

dc.contributor.authorБобков, В. А.ru
dc.contributor.authorЕрмолицкий, М. А.ru
dc.coverage.spatialУфаru
dc.date.accessioned2020-07-17T08:20:23Z
dc.date.available2020-07-17T08:20:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБобков, В. А. Гуманитарное образование в высшей школе (из практики Республики Беларусь) = Higher humanitarian education (based on the experience of the Republic of Belarus) / В. А. Бобков, М. А. Ермолицкий // Вестник ВЭГУ. – 2016. – № 1. – С. 116-126.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/76373
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы гуманитарного образования в высшей школе Республики Беларусь, возникшие в результате проведенной оптимизации социально-гуманитарного блока дисциплин. Авторский анализ выявляет неприемлемость модульной системы гуманитарного образования.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherАкадемия ВЭГУru
dc.titleГуманитарное образование в высшей школе (из практики Республики Беларусь)ru
dc.title.alternativeHigher humanitarian education (based on the experience of the Republic of Belarus)en
dc.typeArticleru
local.description.annotationThe article deals with the problems of higher humanitarian education in the Republic of Belarus, which have arisen as a result of optimizing the block of social and humanitarian disciplines. The author's analysis reveals the unacceptability of the modular system of humanitarian education. Key words and phrases: higher school, learning process, humanitarian education, optimization, modular system, students.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record