Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Материалы студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации" (ФММП)
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Материалы студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации" (ФММП)
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The need to use marketing in large production companies of the Republic of Belarus. Current situation

Thumbnail
Authors
Кулик, В. А.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Шумская, Н. И.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Кулик, В. А. The need to use marketing in large production companies of the Republic of Belarus. Current situation / В. А. Кулик ; науч. рук. Н. И. Шумская // Материалы 75-ой студенческой научно-технической конференции БНТУ, проводимой в рамках международного молодежного форума "Креатив и инновации' 2019", Минск, 22-28 мая 2019 года [Электронный ресурс] : тезисы докладов студентов факультета маркетинга, менеджмента, предпринимательства / Белорусский национальный технический университет, Факультет маркетинга, менеджмента, предпринимательства ; редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 113-114.
Abstract
A successful company cannot function without an established marketing system. The article discusses the principle of marketing action, marketing problems in large enterprises. successful sales are supported by the use of new ways to attract consumers.
Abstract in another language
Успешная компания не может функционировать без налаженной системы маркетинга. В статье рассматривается принцип действия маркетинга, проблемы маркетинга на крупных предприятиях, где успешные продажи обеспечиваются новыми способами привлечения покупателей.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/61544
View/Open
113-114.pdf (197.8Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[90]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us