Now showing items 21-26 of 26

    • Psycolgy of consumer behaviour 

      Гришанович, К. А. (БНТУ, 2020)
      This article deals with the field of economic psychology, which studies the psychological characteristics of consumer behavior and attitudes toward goods and services, the psychology of consumption.
      2020-10-05
    • Sampling as a tool of sales effectiveness increase 

      Мойсеевич, Э. В. (БНТУ, 2019)
      Sampling is considered as a tool to increase sales efficiency in this article. Particular attention is paid to its advantages and disadvantages, as well as the difficulties that the company may face when conducting this activity. Based on the analysis, it is possible to make a conclusion that the use of this method is appropriate.
      2019-08-14
    • Small business in Germany in today's global economy 

      Воронова, Е. И. (БНТУ, 2023)
      В статье анализируется сущность роли малого бизнеса Германии в современной мировой экономике и отличительные черты ведения бизнеса в Германии, условия ведения бизнеса и развития потенциала предпринимателей. Также рассмотрены налоговая система страны и трудности, с которыми сталкивается бизнес при взаимодействии ней, которая реализуется в более сложной форме, чем в нашей стране.
      2023-07-06
    • Social networks in marketing 

      Корбут, А. Н. (БНТУ, 2020)
      In this article the issue of selling products on social networks is considered. Also, marketing tools with the help of which an entrepreneur can carry out marketing on social networks are studied.
      2020-10-05
    • Special features of modern internet-marketing 

      Куликович, Е. В. (БНТУ, 2019)
      Different ways to promote business on the Interet on the example of the social network Instagram are considered in this article. The main objective of the study is to systematize the principles of advertising business in social networks to compile a personalized advertising trajectory. The proposed models will be useful in building individual advertising strategies within the ...
      2019-08-09
    • The role of product design in the formation and development of a brand 

      Иванович, А. А. (БНТУ, 2023)
      В этой статье рассматривается роль дизайна продукта в формировании бренда. Очень важны такие характеристики, как внешний вид, внутренняя часть изделия и, конечно же, техническое исполнение. А без таких характеристик продукт не сможет по-настоящему развиваться и процветать, а конкурентоспособность станет ниже.
      2023-07-06