Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reels influence on branding: unique aspects of image formation

Thumbnail
Authors
Васильева, А. В.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Соловьёва, Л. В.
Date
2025
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Васильева, А. В. Reels influence on branding: unique aspects of image formation / А. В. Васильева ; науч. рук. Л. В. Соловьёва // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции «Экономика и маркетинг в промышленности», проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации 2025», 14-25 апреля 2025 года / редкол.: А. В. Данильченко, Л. В. Гринцевич, Е. В. Бертош [и др.]. – Минск : БНТУ, 2025.– С. 137-139.
Abstract
Короткие видеоролики, известные как Reels, трансформи- руют брендинг, создавая сенсорные ассоциации. Бренды используют визу- альные, слуховые и ритмические элементы, чтобы подсознательно влиять на восприятие аудитории. Адаптация платформы демонстрирует гиб- кость бренда и поддерживает постоянство стиля бренда. Это, в свою оче- редь, помогает интегрировать бренд в ежедневные ритуалы потребления контента. Интерактивные элементы вовлекают пользователей и превра- щают их в сотрудников бренда, в результате образ бренда становится живым потоком ассоциаций в цифровой среде.
Abstract in another language
Short videos, known as Reels, transform branding by creating sensory associations. Brands use visual, auditory, and rhythmic elements to subconsciously influence the audience's perception. The adaptation of the platform demonstrates the flexibility of the brand and maintains the consistency of the brand's style. This, in turn, helps to integrate the brand into the daily rituals of content consumption. Interactive elements engage users and turn them into brand collaborators, as a result, the brand image becomes a live stream of associations in the digital environment.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/159681
View/Open
137-139.pdf (410.1Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[85]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us