Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика»
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика»
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особенности современного интернет-маркетинга

Thumbnail
Authors
Воронкович, А. А.
Косарь, П. В.
Баланчук, Е. Н.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Features of modern internet-marketing
Bibliographic entry
Воронкович, А. А. Особенности современного интернет-маркетинга = Features of modern internet-marketing / А. А. Воронкович, П. В. Косарь, Е. Н. Баланчук // Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика», 27-28 ноября 2024 = Materials of International Scientific and Technical Conference «Engineering Economics», November 27-28 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: К. В. Якушенко (пред.), А. В. Арабей, С. Н. Ковшар [и др.] ; сост. К. Н. Шкаровская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 106-113.
Abstract
Современный интернет-маркетинг играет важную роль в развитии бизнеса, обеспечивая условия для приобретения продукции и увеличения продаж. Представляет собой эффективный инструмент для поиска и привлечения целевой аудитории в виртуальной среде. Формирует восприятие целевой аудитории о компании, влияя на конкурентоспособность и финансовые результаты.
Abstract in another language
Internet marketing plays an important role in business development, providing conditions for purchasing products and increasing sales. It is an effective tool for finding and attracting the target audience in the virtual environment. It forms the perception of the target audience about the company, influencing competitiveness and financial results.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/155425
View/Open
106-113.pdf (256.8Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[144]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us