Show simple item record

dc.contributor.authorПроц, Т. А.
dc.coverage.spatialИжевскru
dc.date.accessioned2024-03-19T10:26:41Z
dc.date.available2024-03-19T10:26:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПроц, Т. А. Способы и оценка проникновения на новые экспортные рынки сбыта = Methods and assessment of penetration into new export markets / Т. А. Проц // Cоциально-экономическое управление: теория и практика. – 2018. – № 4. – С. 106-108.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/141487
dc.description.abstractВ статье рассматриваются основные способы проникновения на новые экспортные рынки, проводится их сравнительный анализ, выделяются основные преимущества и недостатки каждого из способов. Приведен краткий обзор оценки проникновения предприятий на новые рынки сбыта. Изучены пути совершенствования процессов интернационализации деловой активности предприятий.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherИздательство ИжГТУ им. М. Т. Калашниковаru
dc.titleСпособы и оценка проникновения на новые экспортные рынки сбытаru
dc.title.alternativeMethods and assessment of penetration into new export marketsru
dc.typeArticleru
local.description.annotationThe article discusses the main ways of penetration into new export markets, carries out their comparative analysis, highlights the main advantages and disadvantages of each of the methods. A brief review of the assessment of the penetration of enterprises into new markets is given. Ways of improving the processes of internationalization of business activity of enterprises have been studied.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record