Способы и оценка проникновения на новые экспортные рынки сбыта
Another Title
Methods and assessment of penetration into new export markets
Bibliographic entry
Проц, Т. А. Способы и оценка проникновения на новые экспортные рынки сбыта = Methods and assessment of penetration into new export markets / Т. А. Проц // Cоциально-экономическое управление: теория и практика. – 2018. – № 4. – С. 106-108.
Abstract
В статье рассматриваются основные способы проникновения на новые экспортные рынки, проводится их сравнительный анализ, выделяются основные преимущества и недостатки каждого из способов. Приведен краткий обзор оценки проникновения предприятий на новые рынки сбыта. Изучены пути совершенствования процессов интернационализации деловой активности предприятий.
Abstract in another language
The article discusses the main ways of penetration into new export markets, carries out their comparative analysis, highlights the main advantages and disadvantages of each of the methods. A brief review of the assessment of the penetration of enterprises into new markets is given. Ways of improving the processes of internationalization of business activity of enterprises have been studied.