Browsing by Author "Барбарчык, М. І."
Now showing items 1-12 of 12
-
Адукацыйны кампанент сродкаў камп’ютарнай тэхнікі ў мастацкіх дысцыплінах
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2013)Барбарчык, М. І. Адукацыйны кампанент сродкаў камп’ютарнай тэхнікі ў мастацкіх дысцыплінах / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 11-й Международной научно-технической конференции. Т. 4. - Минск : БНТУ, 2013. - С. 429.2015-11-23 -
Актуальныя праблемы вучэбнага рысунка
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2013)Барбарчык, М. І. Актуальныя праблемы вучэбнага рысунка / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 11-й Международной научно-технической конференции. Т. 4. - Минск : БНТУ, 2013. - С. 430.2015-11-23 -
Вучэбны рысунак, як фактар псіхічнай дзейнасці
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2021)Разгляюдаюцца псіхалагічныя фактары і іх роля ў забеспячэнні якаснага навучання рысунка. Адлюстравана неабходнасць фарміравання ў студэнтаў не толькі прафесійнай кампетэнцыі, але і развіцце ў іх псіхічных уласцівасцей, здольных палепшыць адукацыйны працэс.2021-07-15 -
Выкладчык творчых дысцыплін як суб’ект адукацыйнага працэсу
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2023)У артыкуле разглядаюцца надзенныя пытанні сістэмы мастацкай адукацыі на падрыхоўчым аддзяленні, а таксама ўплыў асабістых педагагічных якасцей выкладчыка на працэс навучання.2024-01-16 -
Выяўленчае мастацтва і яго роля ў адукацыйным і выхаваўчым працэсе
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2014)Барбарчык, М. І. Выяўленчае мастацтва і яго роля ў адукацыйным і выхаваўчым працэсе / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 12-й Международной научно-технической конференции. Т. 4. - Минск : БНТУ, 2014. - С. 393.2015-03-16 -
Дыялог «настаўнік-вучань» як працэс пазнання
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2017)Барбарчык, М. І. Дыялог «настаўнік-вучань» як працэс пазнання / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 15-й Международной научно-технической конференции. - Минск : БНТУ, 2017. - Т. 4. - С. 366.2018-07-20 -
Мастак-педагог як суб’ект адукацыйнай дзейнасцi
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2014)Барбарчык, М. І. Мастак-педагог як суб’ект адукацыйнай дзейнасцi / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 12-й Международной научно-технической конференции. Т. 4. - Минск : БНТУ, 2014. - С. 392.2015-03-16 -
Педагагічнае майстэрства мастака настаўніка і яго існасць
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2017)Барбарчык, М. І. Педагагічнае майстэрства мастака настаўніка і яго існасць / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 15-й Международной научно-технической конференции. - Минск : БНТУ, 2017. - Т. 4. - С. 365.2018-07-19 -
Разуменне формы як абъекта графічнага адлюстравання
Барбарчык, М. І. (2016)Барбарчык, М. І. Разуменне формы як абъекта графічнага адлюстравання / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 14-й Международной научно-технической конференции. - Минск : БНТУ, 2016. - Т. 4. - С. 411.2017-10-10 -
Роля вучэбнага рысунка ў сістэме архітэктурнай адукацыі
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2018)Барбарчык, М. І. Роля вучэбнага рысунка ў сістэме архітэктурнай адукацыі / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 16-й Международной научно-технической конференции. – Минск : БНТУ, 2018. – Т. 4. – С. 344.2019-11-15 -
Рысунак. Рашэнне праблемы інтэсіфікацыі вучэбнага працэссу і яе складаючыя
Барбарчык, М. І. (2016)Барбарчык, М. І. Рысунак. Рашэнне праблемы інтэсіфікацыі вучэбнага працэссу і яе складаючыя / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 14-й Международной научно-технической конференции. - Минск : БНТУ, 2016. - Т. 4. - С. 412.2017-10-10 -
Сістэма безперапыннага навучання як аснова якаснай адукацыі
Барбарчык, М. І. (БНТУ, 2015)Барбарчык, М. І. Сістэма безперапыннага навучання як аснова якаснай адукацыі / М. І. Барбарчык // Наука – образованию, производству, экономике : материалы 13-й Международной научно-технической конференции. - Минск : БНТУ, 2015. - Т. 4. - С. 417.2016-06-27