Воспитание гражданственности и патриотизма средствами интеллектуальных игр, созданных на онлайн-платформах
Bibliographic entry
Рудько, Е. С. Воспитание гражданственности и патриотизма средствами интеллектуальных игр, созданных на онлайн-платформах / Е. С. Рудько // II Китайско-белорусский молодежный конкурс научно-исследовательских и инновационных проектов : сборник материалов конкурса, 20-21 мая 2021 г. / Белорусский национальный технический университет ; Научно-технологический парк БНТУ «Политехник» ; Институт Конфуция по науке и технике БНТУ. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 229.
Abstract
The presented project of the educational event is a system of intellectual games implemented
on an online platform in open access. The game form of the educational event is based on the history of the cities of Belarus. The essence of the project is the use of communication tools and game forms familiar to young people for indirect influence in order to educate citizenship and patriotism based on the history of Belarus.