Show simple item record

dc.contributor.authorЖевлакова, А. Ю.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-06-17T06:08:09Z
dc.date.available2021-06-17T06:08:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЖевлакова, А. Ю. Методика фомирования стоимости продукции на промышленных предприятиях / А. Ю. Жевлакова // II Китайско-белорусский молодежный конкурс научно-исследовательских и инновационных проектов : сборник материалов конкурса, 20-21 мая 2021 г. / Белорусский национальный технический университет ; Научно-технологический парк БНТУ «Политехник» ; Институт Конфуция по науке и технике БНТУ. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 209.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/94816
dc.description.abstractThe pricing policy of an enterprise is a fundamental factor in the effectiveness of its activities. The three stages of building a pricing strategy for an enterprise are determining demand, analyzing the costs and prices of competitors, setting goals for a pricing strategy, choosing a pricing methodology and setting the final price. It was proposed to create a unified database on the activities of enterprises to simplify and speed up the process of passing these stages.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleМетодика фомирования стоимости продукции на промышленных предприятияхru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record