Show simple item record

dc.contributor.authorДрозд, Е. И.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-06-17T06:08:08Z
dc.date.available2021-06-17T06:08:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДрозд, Е. И. Реализация практико-ориентированного подхода при подготовке будущих учителей начальных классов к преподаванию математики в начальной школе / Е. И. Дрозд // II Китайско-белорусский молодежный конкурс научно-исследовательских и инновационных проектов : сборник материалов конкурса, 20-21 мая 2021 г. / Белорусский национальный технический университет ; Научно-технологический парк БНТУ «Политехник» ; Институт Конфуция по науке и технике БНТУ. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 207-208.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/94815
dc.description.abstractThe article considers practical-oriented training as a means of professionalizing the training of future specialists and reveals its essence. The aim of the work is to develop and implement a recommendation on practical-oriented education of college students in the lessons «Methodology of teaching the elementary mathematics course». It has been found that, at the current stage, a practical-oriented educational environment can be organized through the application of technologies: information and communication, play, problem learning technologies, interactive, project, critical thinking technologies.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleРеализация практико-ориентированного подхода при подготовке будущих учителей начальных классов к преподаванию математики в начальной школеru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record