Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Наука – образованию, производству, экономике
  • Материалы 18-й конференции
  • Машиностроительный факультет
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Наука – образованию, производству, экономике
  • Материалы 18-й конференции
  • Машиностроительный факультет
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Позиционирование фирмы в сознании потребителя: сущность и методы оценки

Thumbnail
Authors
Карпенко, В. М.
Володкович, В. Н.
Date
2021
Publisher
БНТУ
Another Title
Positioning the firm in the mind of the consumer: essence and methods of assessment
Bibliographic entry
Карпенко, В. М. Позиционирование фирмы в сознании потребителя: сущность и методы оценки / В. М. Карпенко, В. Н. Володкович // Инновации в машиностроении: 100-летний опыт в науке, производстве, образовании [Электронный ресурс] : сборник материалов 18-й Международной научно-технической конференции "Наука – образованию, производству, экономике" / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: А. А. Калина, О. А. Лавренова, О. К. Яцкевич. – Минск : БНТУ, 2021. – С. 116-119.
Abstract
В работе проанализированы основные методы оценки позиционирования фирмы в сознании потребителя, приведена их сравнительная характеристика. Методом оценки может служить выбор точек сходства и отличия брендов, построение карт восприятия, а также определение показателя «здоровья» бренда.
Abstract in another language
The paper analyzes the main methods for assessing the positioning of a company in the mind of a consumer, and presents their comparative characteristics. The method of assessment can be the selection of points of similarity and difference between brands, the construction of perception maps, as well as the determination of the indicator of «health» of the brand.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/94502
View/Open
116-119.pdf (154Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[43]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us