Show simple item record

dc.contributor.authorПолешук, В. С.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2021-01-26T10:08:38Z
dc.date.available2021-01-26T10:08:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПолешук, В. С. CRM-платформа как интегратор каналов коммуникации с клиентами / В. С. Полешук // Новые горизонты - 2020 : сборник материалов VII Белорусско-Китайского молодежного инновационного форума, 17 ноября 2020 года / Белорусский национальный технический университет. – Минск : БНТУ, 2020. – Т. 1. – С. 163-165.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/84580
dc.description.abstractThe article discusses the possibilities of improving the quality of customer service by introducing an omnichannel CRM system platform. Customer Relationship Management is an application software for organizations that allows you to combine various channels of communication with customers on a common platform.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleCRM-платформа как интегратор каналов коммуникации с клиентамиru
dc.typeWorking Paperru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record