Modern methods of promoting beauty-industry services on the internet
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2020Publisher
Bibliographic entry
Бодрилова, О. А. Modern methods of promoting beauty-industry services on the internet / O. A. Бодрилова ; науч. рук. A. И. Сорокина // Экономика и маркетинг в промышленности [Электронный ресурс] : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2020», Минск, 14−23 апреля 2020 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2020. – С. 311-312.
Abstract
In the last few years, significant changes have taken place in the sphere of production and services. The technological process has brought the cosmetic industry to a new level. Modern technologies allow us to quickly and easily receive goods. Innovative changes have affected all kinds of sites on the Internet, which has helped various companies to reach a new level. However, the use of such technologies has not yet found wide distribution among all manufacturers.
Abstract in another language
В последние несколько лет в сфере производства и услуг произошли существенные изменения. Технологический процесс вывел на новый уровень косметическую отрасль. Современные технологии позволяют нам быстро и доступно получать товар. Инновационные изменения затронули всевозможные площадки сети Интернет, что помогло различным компаниям выйти на новый уровень. Однако, применение таких технологий, еще не нашло широкого распространения у всех производителей.