Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Сборники научных трудов
  • Экономическая наука сегодня
  • Выпуск 10, 2019
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Сборники научных трудов
  • Экономическая наука сегодня
  • Выпуск 10, 2019
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетинговые технологии сегментации и ребрендинга

Thumbnail
Authors
Дроздович, Л. И.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Another Title
Marketing technologies for segmentation and rebranding
Bibliographic entry
Дроздович, Л. И. Маркетинговые технологии сегментации и ребрендинга = Marketing technologies for segmentation and rebranding / Л. И. Дроздович // Экономическая наука сегодня : сборник научных статей / Белорусский национальный технический университет, Факультет технологий управления и гуманитаризации, Кафедра «Экономика и право» ; редкол.: С. Ю. Солодовников (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – Вып. 10. – С. 61-69.
Abstract
В статье рассматриваются основные тенденции развития современного маркетинга на основе интегрированного подхода, выявлены причины и факторы перехода к новой парадигме маркетинга. Рассмотрены некоторые технологии и инструментарий сегментирования рынков и их уровни, а также инструментарий изучения потребностей и выбор целевых сегментов в условиях цифровизации поведения потребителей. Подчеркивается значение процессов ребрендинга в условиях развивающихся рынков. Определены этапы ребрендинга на основе формирования антикризисной маркетинговой программы.
Abstract in another language
The article discusses the main trends in the development of modern marketing based on the integrated approach, identifies the causes and factors of the transition to a new marketing paradigm. Some technologies and tools for segmenting markets and their levels, as well as tools for studying needs and selecting target segments in the context of digitalization, are considered. The stages and their contents of rebranding are determined on the basis of the formation of an anti-crisis marketing program.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/64092
View/Open
61-69.pdf (512.1Kb)
Collections
  • Материалы сборника по статьям[23]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us