Show simple item record

dc.contributor.authorШульга, Г. А.ru
dc.coverage.spatialМинскru
dc.date.accessioned2020-01-13T09:23:51Z
dc.date.available2020-01-13T09:23:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШульга, Г. А. Роль диагностики учебных достижений в формировании мотивации слушателей факультета профориентации и довузовской подготовки = Role of diagnostics of academic achievements in the formation of motivation of listeners of the faculty of vocational guidance and preuniversity training / Г. А. Шульга // Непрерывная система образования "Школа - Университет". Инновации и перспективы : сборник статей ІІІ Международной научно-практической конференции, Минск, 31 октября – 1 ноября 2019 г. / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: О. К. Гусев [и др.]. – 2019. – С. 247-249.ru
dc.identifier.urihttps://rep.bntu.by/handle/data/62454
dc.description.abstractВ статье представлена информация о роли диагностики учебных достижений слушателей факультета профориентации и довузовской подготовки в организации учебного процесса и формировании высокого уровня мотивации обучаемых.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБНТУru
dc.titleРоль диагностики учебных достижений в формировании мотивации слушателей факультета профориентации и довузовской подготовкиru
dc.title.alternativeRole of diagnostics of academic achievements in the formation of motivation of listeners of the faculty of vocational guidance and preuniversity trainingru
dc.typeWorking Paperru
local.description.annotationThe article provides information on the role of diagnostics of educational achievements of students of the faculty of vocational guidance and pre-university training in the organization of the educational process and the formation of a high level of motivation of students.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record