Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Экономика строительного комплекса и городского хозяйства
  • 2019, 24-26 апреля
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Экономика строительного комплекса и городского хозяйства
  • 2019, 24-26 апреля
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Возможности интернет-торговли

Thumbnail
Authors
Хмель, Е. В.
Сорочинская, Д. Д.
Трубач, М. Ю.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Another Title
Opportunities of internet trade
Bibliographic entry
Хмель, Е. В. Возможности интернет-торговли = Opportunities of internet trade / Е. В. Хмель, Д. Д. Сорочинская, М. Ю. Трубач // Экономика строительного комплекса и городского хозяйства [Электронный ресурс] : материалы международной научно-практической конференции / редкол.: О. С. Голубова [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 134-138.
Abstract
Интернет-торговля стала частью экономики любого государства.Все больше товарных сегментов можно приобрести онлайн. Многие магазины дополнительно создают свои торговые площадки в интернете. В рамках данной статьи были проанализированы маркетинговые возможности интернет-торговли. В качестве примера рассмотрен белорусский интернет-магазин строительных материалов StroyBaza.by. На основе анализа сайта StroyBaza.by рассмотрены основные методы воздействия на покупателей в интернет-магазинах.
Abstract in another language
Internet trade became a part of economy of any state. More and more commodity segments pass into sale online. Many shops in addition create the trading floors on the Internet. Within this article, marketing opportunities of Internet trade were analyzed. In quality of an example the Belarusian, online store of the construction materials StroyBaza.by is considered. On the basis of the analysis of the website StroyBaza.by, the main methods of impact on buyers in online stores are considered.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/61231
View/Open
134-138.pdf (353.3Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[65]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us