Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Экономика строительного комплекса и городского хозяйства
  • 2019, 24-26 апреля
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Экономика строительного комплекса и городского хозяйства
  • 2019, 24-26 апреля
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Отраслевые особенности сбыта продукции предприятий строительной индустрии

Thumbnail
Authors
Емельянович, А. А.
Коваль, С. В.
Смирнова, О. Е.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Another Title
Industry characteristics of the sales of construction industry
Bibliographic entry
Емельянович, А. А. Отраслевые особенности сбыта продукции предприятий строительной индустрии = Industry characteristics of the sales of construction industry / А. А. Емельянович, С. В. Коваль, О. Е. Смирнова // Экономика строительного комплекса и городского хозяйства [Электронный ресурс] : материалы международной научно-практической конференции / редкол.: О. С. Голубова [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 86-96.
Abstract
В статье рассматривается особенности практического применения инструментов продвижения продукции для сбыта продукции предприятий строительной индустрии. Целью является уточнение понятия сбыта, его взаимосвязи с продвижением продукции и анализ возможностей продвижения для повышения показателей деятельности предприятий отрасли. Использованы методы исследования: теоретический анализ источников, сравнительный анализ.
Abstract in another language
The article deals with the peculiarities of practical application of instruments of promotion of production for product marketing companies in the construction industry. The aim is to clarify the concept of sales, its relationship with the promotion of products and analysis of promotion opportunities to improve performance figure-industry news. The research methods are used: theoreticalanalysis of sources, comparative analysis.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/61222
View/Open
86-96.pdf (292.3Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[65]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us