Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Автомобиле- и тракторостроение
  • 2019
  • Том 1
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Автомобиле- и тракторостроение
  • 2019
  • Том 1
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Экспериментальное исследование влияния параметров топливоподачи на рабочий процесс газодизеля

Thumbnail
Authors
Козлов, А. В.
Гринев, В. Н.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Another Title
An experimental investigation of the effect of fuel-supply parameters on combustion process of the dual-fuel diesel-ignited engine
Bibliographic entry
Козлов, А. В. Экспериментальное исследование влияния параметров топливоподачи на рабочий процесс газодизеля = An experimental investigation of the effect of fuel-supply parameters on combustion process of the dual-fuel diesel-ignited engine / А. В. Козлов, В. Н. Гринев // Автомобиле- и тракторостроение : материалы Международной научно-практической конференции / Белорусский национальный технический университет ; редкол.: отв. ред. Д. В. Капский [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – Т. 1. – С. 202-205.
Abstract
Цель данной работы заключается в проведении анализа влияния таких параметров топливоподачи, как величина и давление запальной порции, угол начала подачи запальной порции и коэффициент избытка воздуха на показатели рабочего процесса. Анализ проведен на основе данных, полученных экспериментальным путем с использованием испытательного стенда и измерительного оборудования.
Abstract in another language
The aim of this paper is to investigate the effect of such fuelsupply parameters as pilot fuel mass, pilot fuel injection pressure, pilot fuel injection timing and excess air ratio on combustion process. The investigation is based on the data obtained during the bench tests conducted with the use of measurement equipment.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/60363
View/Open
202-205.pdf (324.0Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[71]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us