Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Сборники научных трудов
  • Экономическая наука сегодня
  • Выпуск 09, 2019
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Сборники научных трудов
  • Экономическая наука сегодня
  • Выпуск 09, 2019
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Теоретико-методологические аспекты формирования интегрированного подхода в управлении в рамках холистического маркетинга

Thumbnail
Authors
Дроздович, Л. И.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Another Title
Theoretical and methodological aspects of formation of integrated approach to the management through holistic marketing
Bibliographic entry
Дроздович, Л. И. Теоретико-методологические аспекты формирования интегрированного подхода в управлении в рамках холистического маркетинга = Theoretical and methodological aspects of formation of integrated approach to the management through holistic marketing / Л. И. Дроздович // Экономическая наука сегодня : сборник научных статей / Белорусский национальный технический университет, Факультет технологий управления и гуманитаризации, Кафедра «Экономика и право» ; редкол.: С. Ю. Солодовников (пред. редкол.) [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – Вып. 9. – С. 145-151.
Abstract
В статье рассматриваются основные тенденции развития современного маркетинга, определен подход к понятиям «холистический маркетинг», коммуникационный капитал, обусловленный формированием интегрированных маркетинговых коммуникаций. Разработаны предложения по оптимизации структуры коммуникаций с учетом цифровизации поведения потребителей. Рассмотрены этапы формирования «воронки продаж» с учетом трансформации инструментов коммуникаций и их интеграции.
Abstract in another language
The article considers the main trends in the development of modern marketing. The approaches to such concepts as «holistic marketing», communications capacity, which is generated by the formation of integrated marketing communications, are defined. The article has developed proposals for the optimization of communication structure taking into account the digitalization of consumer behavior. The stages of formation of «sales funnel» based on the transformation of communicational instruments and their integration are shown in the current paper.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/56022
View/Open
Статья (527.5Kb)
Collections
  • Материалы сборника по статьям[26]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us