Image and firm style of the organization
Authors
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Date
2019Publisher
Bibliographic entry
Яницкая, A. В. Image and firm style of the organization / A. В. Яницкая ; науч. рук. T. В. Матвеенок // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 355-357.
Abstract
The relevance of my research lies in the importance of the image on the formation of the image of the organization in the eyes of clients, as well as in the ways of forming a positive image of the company, about how the organization needs to declare itself and take a leadership position among its competitors. We look at the external and internal components of the organization’s image in the order to understand the goals, motivation of the business, the target audience. Also, this article examines the main elements of the corporate identity, and how corporate style can affect the image of the organization.
Abstract in another language
Актуальность моего исследования заключается в важности имиджа для формирования образа организации в глазах клиентов, а также в способах формирования позитивного имиджа компании, о том, как организация должна заявить о себе и занять лидирующие позиции среди своих конкурентов. Мы смотрим на внешние и внутренние компоненты имиджа организации, чтобы понять цели, мотивацию бизнеса, целевую аудиторию. Также в этой статье рассматриваются основные элементы фирменного стиля и то, как корпоративный стиль может влиять на имидж организации.