Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Guerilla marketing as a way to improve advertisment effectiveness

Thumbnail
Authors
Хваленя, К. В.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Жилевич, О. Ф.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Хваленя, К. В. Guerilla marketing as a way to improve advertisment effectiveness / К. В. Хваленя ; науч. рук. О. Ф. Жилевич // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 348-350.
Abstract
This article focuses on one of the problems of modern world’s marketing as an important part of doing business, analyzing and describing the deterioration of traditional advertising effectiveness revealed in the “banner blindness” phenomenon. This problem is suggested to be solved by means of gueril la marketing, an advertisement strategy that achieves its goal through ingenuity and creativity instead of a high investment, and the examples of successive practical application of these means are given by the author.
Abstract in another language
Данная статья посвящена одной из проблем маркетинга как важной части ведения бизнеса в современном мире. В ней анализируется и описывается снижение эффективности традиционных рекламных средств, отражённое в понятии «баннерной слепоты». Эту проблему предлагается решить посредством «партизанского маркетинга», под которым понимается стратегия рекламы, достигающая поставленных целей через искусность и творческий подход, а не с помощью значительных денежных вложений. Примеры успешного практического применения «партизанского маркетинга» также приведены автором статьи.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/55985
View/Open
Научный доклад (529.3Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[249]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us