Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Экономика и маркетинг в промышленности
  • 2019
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ways to improve competitiveness of products at the enterprise

Thumbnail
Authors
Варсоба, А. Ю.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Перепечко, Н. Н.
Date
2019
Publisher
БНТУ
Bibliographic entry
Варсоба, А. Ю. Ways to improve competitiveness of products at the enterprise / А. Ю. Варсоба ; науч. рук. Н. Н. Перепечко // Экономика и маркетинг в промышленности : материалы студенческой научно-технической конференции, проводимой в рамках международного молодежного форума «Креатив и инновации' 2019», Минск, 10−25 апреля 2019 г. / редкол.: А. В. Данильченко [и др.]. – Минск : БНТУ, 2019. – С. 282-283.
Abstract
When an organization enters the market, everyone is faced with such a concept as competitive struggle. Today the market is oversaturated with a choice of products that exceeds customer demand. In this case, the consumer gives preference to the most competitive product, that is, such a product that meets the needs better than the competitor's product. To do this, the organization must have numerous competitive advantages and take the highest position in the market.
Abstract in another language
Когда организация выходит на рынок, каждый сталкивается с таким понятием, как конкурентная борьба. Сегодня рынок перенасыщен выбором товаров, которые превышают покупательский спрос. В этом случае потребитель отдает предпочтение наиболее конкурентоспособному продукту, то есть такому продукту, который удовлетворяет потребности лучше, чем продукт конкурента. Для этого организация должна иметь многочисленные конкурентные преимущества и занимать самые высокие позиции на рынке.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/55815
View/Open
Научный доклад (433.2Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[249]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us