Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Организация дорожного движения и перевозок пассажиров и грузов и транспорт
  • 2017
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Организация дорожного движения и перевозок пассажиров и грузов и транспорт
  • 2017
  • Материалы сборника по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

К вопросу о формировании метода выбора транспортного средства оптимальной грузоподъемности

Thumbnail
Authors
Куш, Е. И.
Галкин, А. С.
Date
2017
Publisher
БНТУ
Another Title
Forming of the method of selecting vehicle optimum load capacity
Bibliographic entry
Куш, Е. И. К вопросу о формировании метода выбора транспортного средства оптимальной грузоподъемности = Forming of the method of selecting vehicle optimum load capacity / Е. И. Куш, А. С. Галкин // Организация дорожного движения и перевозок пассажиров и грузов и транспорт : сборник научных трудов конференции / Белорусский национальный технический университет, Автотракторный факультет . - Минск : БНТУ, 2017. - C. 103-109.
Abstract
Проведено моделирование развозочных маршрутах при различных параметрах технологического процесса перевозки грузов. Определены параметры схем развозки в зависимости от грузоподъемности транспортных средств и объема поставки. Определена оптимальная грузоподъемность автомобиля на основании общих транспортных затрат. Формализована зависимость оптимальной грузоподъемности транспортного средства от объема завоза в пункт сбыта.
Abstract in another language
Modeling of the transportation routes was carried out at various parameters of the technological process of cargo transportation. The parameters of transportation schemes are determined depending on the carrying capacity of vehicles and the volume of delivery. The optimum load-carrying capacity of the car is determined on the basis of the total transportation costs. The dependence of the optimal carrying capacity of the vehicle on the volume of delivery to the point of sale is formalized.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/37875
View/Open
103-109.pdf (1.073Mb)
Collections
  • Материалы сборника по статьям[48]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us