Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Совершенствование организации рекламно-информационной деятельности

Thumbnail
Authors
Серченя, Т. И.
Монид, Д. А.
Date
2025
Publisher
БНТУ
Another Title
Improving the organization of advertising and information activities
Bibliographic entry
Серченя, Т. И. Совершенствование организации рекламно-информационной деятельности = Improving the organization of advertising and information activities / Т. И. Серченя, Д. А. Монид // Инженерная экономика : сборник материалов 81-й студенческой научно-технической конференции, секция «Инженерная экономика», 07-08 мая 2025 г. / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.), С. И. Адаменкова, Л. В. Бутор [и др.] ; сост.: Т. А. Сахнович, О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2025. – С. 647-654.
Abstract
Реклама является неотъемлемой частью системы маркетинговых коммуникаций. Современная система маркетинговых коммуникаций охватывает множество элементов — от мотивирования потребителей до формирования потребностей и стимулирования продаж. В статье проанализированы стратегии и инструменты маркетинговых коммуникаций, ключевые принципы организации рекламно-информационной деятельности, рассмотрены основные подходы к оценке эффективности рекламно-информационной деятельности. Обосновывается необходимость применения комплексного подхода к организации рекламно-информационной деятельности.
Abstract in another language
Advertising is an integral part of the marketing communications system. The modern marketing communications system covers many elements - from motivating consumers to forming needs and stimulating sales. The article analyzes the strategies and tools of marketing communications, key principles of organizing advertising and information activities, and considers the main approaches to assessing the effectiveness of advertising and information activities. The need for an integrated approach to organizing advertising and information activities is substantiated.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/158517
View/Open
647-654.pdf (508.6Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[88]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us