Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Оценка уровня лояльности потребителей и сотрудников

Thumbnail
Authors
Короткевич, Л. М.
Евстратов, А. М.
Date
2025
Publisher
БНТУ
Another Title
Assessment of customer and employee loyalty levels
Bibliographic entry
Короткевич, Л. М. Оценка уровня лояльности потребителей и сотрудников = Assessment of customer and employee loyalty levels / Л. М. Короткевич, А. М. Евстратов // Инженерная экономика : сборник материалов 81-й студенческой научно-технической конференции, секция «Инженерная экономика», 07-08 мая 2025 г. / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.), С. И. Адаменкова, Л. В. Бутор [и др.] ; сост.: Т. А. Сахнович, О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2025. – С. 407-415.
Abstract
В условиях современного рынка, для обеспечения стабильного уровня продаж предприятию крайне важно не только налаживать связь с фактическим потребителем и повышать уровень его доверия к бренду, но и выстраивать здоровые корпоративные отношения внутри компании. С этой целью, большинство предприятий проводят оценку и анализ уровня лояльности потребителей и сотрудников. Дальнейшее увеличение лояльности позволяет предприятию значительно улучшить свое финансовое положение и оптимизировать работу кадрового состава.
Abstract in another language
In modern market environment, to ensure stable sales performance, it is crucial for a company not only to establish strong connections with its customers and increase their trust in the brand but also to build healthy corporate relationships within the organization. To achieve this, most companies assess and analyze the level of loyalty among both customers and employees. Further increasing loyalty allows a company to significantly improve its financial performance and optimize workforce efficiency.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/158486
View/Open
407-415.pdf (438.9Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[88]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us