Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2025
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особенности интернет-маркетинга в современности

Thumbnail
Authors
Зеленковская, Н. В.
Косарь, П. В.
Баланчук, Е. Н.
Date
2025
Publisher
БНТУ
Another Title
Features of internet marketing in modern times
Bibliographic entry
Зеленковская, Н. В. Особенности интернет-маркетинга в современности = Features of internet marketing in modern times / Н. В. Зеленковская, П. В. Косарь, Е. Н. Баланчук // Инженерная экономика : сборник материалов 81-й студенческой научно-технической конференции, секция «Инженерная экономика», 07-08 мая 2025 г. / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.), С. И. Адаменкова, Л. В. Бутор [и др.] ; сост.: Т. А. Сахнович, О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2025. – С. 245-252.
Abstract
В условиях современной цифровой экономики интернет-маркетинг стал ключевым инструментом для достижения бизнес-целей. Он представляет собой совокупность методов и стратегий, направленных на привлечение, удержание и взаимодействие с целевой аудиторией через онлайн-платформы. С его помощью компании могут не только популяризировать бренд и повысить узнаваемость, но и значительно увеличить объемы продаж.
Abstract in another language
In today's digital economy, internet marketing has become a key tool for achieving business goals. It is a set of methods and strategies aimed at attracting, retaining and interacting with the target audience through online platforms. With its help, companies can not only popularize the brand and increase recognition, but also significantly increase sales.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/158464
View/Open
245-252.pdf (451.4Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[88]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us