Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика»
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика»
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Цифровые инструменты в маркетинге: от обратной связи к инновациям в продуктах

Thumbnail
Authors
Сачко, А. А.
Короткевич, Л. М.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Digital tools in marketing: from feedback to product innovations
Bibliographic entry
Сачко, А. А. Цифровые инструменты в маркетинге: от обратной связи к инновациям в продуктах = Digital tools in marketing: from feedback to product innovations / А. А. Сачко, Л. М. Короткевич // Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика», 27-28 ноября 2024 = Materials of International Scientific and Technical Conference «Engineering Economics», November 27-28 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: К. В. Якушенко (пред.), А. В. Арабей, С. Н. Ковшар [и др.] ; сост. К. Н. Шкаровская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 450-458.
Abstract
Цифровая трансформация бизнеса стала неотъемлемой частью современного экономического развития. В статье рассматриваются ключевые инструменты цифрового маркетинга, которые помогают компаниям повысить эффективность работы и конкурентоспособность. Особое внимание уделено таким направлениям, как digital-маркетинг, социальные сети, email-маркетинг, контекстная реклама, ретаргетинг, видеомаркетинг и поисковая оптимизация (SEO). Приводятся примеры использования популярных цифровых платформ и инструментов для достижения бизнес-целей.
Abstract in another language
Digital transformation of business has become an integral part of modern economic development. The article discusses key digital marketing tools that help companies improve their efficiency and competitiveness. Particular attention is paid to such areas as digital marketing, social networks, email marketing, contextual advertising, retargeting, video marketing and search engine optimization (SEO). Examples of using popular digital platforms and tools to achieve business goals are given.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/155471
View/Open
450-458.pdf (320.7Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[144]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us