Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика»
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика»
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Геймификация: основные направления использования на промышленных предприятиях

Thumbnail
Authors
Князькова, В. С.
Кривенкова, М. А.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Gamification: main perspectives of usage at industrial enterprises
Bibliographic entry
Князькова, В. С. Геймификация: основные направления использования на промышленных предприятиях = Gamification: main perspectives of usage at industrial enterprises / В. С. Князькова, М. А. Кривенкова // Материалы Международной научно-технической конференции «Инженерная экономика», 27-28 ноября 2024 = Materials of International Scientific and Technical Conference «Engineering Economics», November 27-28 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: К. В. Якушенко (пред.), А. В. Арабей, С. Н. Ковшар [и др.] ; сост. К. Н. Шкаровская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 223-231.
Abstract
Внедрение геймификации на промышленных предприятиях становится все более востребованным инструментом в современных условиях. Целью статьи является определение основных направлений использования геймификации на промышленных предприятиях. Для достижения поставленной цели в статье были исследованы содержательные и структурные аспекты геймификации, а также специфика ее использования на предприятиях.
Abstract in another language
The introduction of gamification in industrial enterprises is becoming an increasingly popular tool in modern conditions. The purpose of the article is to determine the main areas of gamification use in industrial enterprises. To achieve this goal, the article examines the substantive and structural aspects of gamification, as well as the specifics of its use in enterprises.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/155441
View/Open
223-231.pdf (214.3Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[144]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us