Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digital management of marketing logistics

Thumbnail
Authors
Huang, Rongquan
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Lapkovskaya, P. I.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Цифровое управление маркетинговой логистикой
Bibliographic entry
Huang, Rongquan. Digital management of marketing logistics = Цифровое управление маркетинговой логистикой / Rongquan Huang ; науч. рук. P. I. Lapkovskaya // Развитие логистики и управления цепями поставок : материалы V Международной научно-практической молодёжной конференции, посвящённой 55-летию кафедры «Экономика и логистика» (в рамках Международного молодёжного форума «Креатив и инновации’ 2024») г. Минск, 5 декабря 2024 года / редкол.: С.В. Скирковский, Р. Б. Ивуть, П. И. Лапковская ; сост. П. И. Лапковская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 782-786.
Abstract
The digital transformation of marketing logistics has become a critical strategic imperative in the contemporary business landscape. This research explores the technological integration, operational mechanisms, and value creation of digital management in marketing logistics. By analyzing emerging technologies such as big data, artificial intelligence, and blockchain, the study reveals how digital strategies can optimize logistics processes, enhance customer experience, and drive organizational competitiveness. The research provides insights into implementation pathways, potential challenges, and strategic recommendations for enterprises seeking to leverage digital technologies in marketing logistics management.
Abstract in another language
Цифровая трансформация маркетинговой логистики стала важнейшим стратегическим императивом в современном бизнес-ландшафте. Это исследование посвящено вопросам технологической интеграции, оперативным механизмам и созданию стоимости цифрового управления в маркетинговой логистике. Анализируя новые технологии, такие как большие данные, искусственный интеллект и блокчейн, исследование показывает, как цифровые стратегии могут оптимизировать логистические процессы, повысить опыт клиентов и повысить конкурентоспособность организации. Исследование позволяет получить представление о путях внедрения, потенциальных проблемах и стратегических рекомендациях для предприятий, стремящихся использовать цифровые технологии в управлении логистикой маркетинга.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/152182
View/Open
782-786.pdf (216.6Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[182]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us