Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Международные и республиканские конференции
  • Развитие логистики и управления цепями поставок
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Персонализация услуг в логистике для повышения удовлетворенности клиентов

Thumbnail
Authors
Домино, А. С.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor
Медведева, Г. Б.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Personalisation of services in logistics to increase customer satisfaction
Bibliographic entry
Домино, А. С. Персонализация услуг в логистике для повышения удовлетворенности клиентов = Personalisation of services in logistics to increase customer satisfaction / А. С. Домино ; науч. рук. Г. Б. Медведева // Развитие логистики и управления цепями поставок : материалы V Международной научно-практической молодёжной конференции, посвящённой 55-летию кафедры «Экономика и логистика» (в рамках Международного молодёжного форума «Креатив и инновации’ 2024») г. Минск, 5 декабря 2024 года / редкол.: С.В. Скирковский, Р. Б. Ивуть, П. И. Лапковская ; сост. П. И. Лапковская. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 459-462.
Abstract
В сегодняшнем быстро меняющемся бизнес-ландшафте успех компании зависит не только от качества ее продуктов или услуг, но и от клиентского опыта, который она предоставляет. Одним из важнейших аспектов этого клиентского опыта является логистика, сложный процесс перемещения продуктов от производителей к потребителям. Традиционные логистические модели были сосредоточены в первую очередь на эффективности и снижении затрат. Однако в эпоху персонализации и повышенных ожиданий клиентов сдвиг парадигмы в сторону клиентоориентированной логистики стал обязательным.
Abstract in another language
In today’s rapidly changing business landscape, a company’s success depends not only on the quality of its products or services, but also on the customer experience it provides. One of the most important aspects of this customer experience is logistics, the complex process of moving products from producers to consumers. Traditional logistics models have focused primarily on efficiency and cost reduction. However, in an era of personalization and heightened customer expectations, a paradigm shift toward customer-centric logistics has become imperative.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/152113
View/Open
459-462.pdf (216.0Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[182]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us