Белорусский национальный технический университет
Repository of the Belarusian National Technical University
ISSN: 2310-7405
Repository of the Belarusian National Technical University
View Item 
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
  •   Repository BNTU
  • Материалы конференций и семинаров
  • Студенческие конференции
  • Инженерная экономика
  • 2024
  • Материалы конференции по статьям
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сущность, значение и функции маркетинговой деятельности предприятия

Thumbnail
Authors
Щербич, А. С.
Третьякова, Е. С.
Date
2024
Publisher
БНТУ
Another Title
Essence, importance and functions of the marketing activity of the enterprise
Bibliographic entry
Щербич, А. С. Сущность, значение и функции маркетинговой деятельности предприятия = Essence, importance and functions of the marketing activity of the enterprise / А. С. Щербич, Е. С. Третьякова // Инженерная экономика [Электронный ресурс] : сборник материалов 80-й студенческой научно-технической конференции и 22-й Международной научно-технической конференции секция «Инженерная экономика», 23-25 апреля 2024 / Белорусский национальный технический университет, Машиностроительный факультет ; редкол.: Т. А. Сахнович (пред. редкол.) [и др.] ; сост.: О. А. Лавренова, Т. И. Серченя. – Минск : БНТУ, 2024. – С. 474-479.
Abstract
На сегодняшний день маркетинг выходит на первый план как концепция управления предприятием, нацеленная на успех на рынке, где значимыми строгими компонентами считаются конкуренты, клиенты и внешняя среда. В то же время маркетинг представляет собой разновидность философии бизнеса. Предприятие обязано действовать на базе строгих моральных принципов, многостороннего учета и требований покупателей.
Abstract in another language
Today, marketing comes to the fore as a business management concept aimed at success in the market, where competitors, customers and the external environment are considered significant components. At the same time, marketing is a type of business philosophy. The enterprise must act on the basis of strict moral principles, multilateral consideration and customer requirements.
URI
https://rep.bntu.by/handle/data/146763
View/Open
474-479.pdf (301.7Kb)
Collections
  • Материалы конференции по статьям[77]
Show full item record
CORE Recommender

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
 

Browse

All of Repository BNTUCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateTypeThis CollectionAuthorsTitlesBy Issue DatePublisherBy Submit DateType

My Account

LoginRegister

Belarusian National Technical University | Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us
Яндекс.МетрикаIP Geolocation by DB-IP
Science Library | About Repository | Размещение в Репозитории | Contact Us